Garberg Design Blogg

mandag 20. april 2015

LITT OM GARBERG DESIGN


user

Garberg Design drives av interiørarkitekt Tonje Garberg, som også er salgsagent og representerer europeiske merkevarer i Skandinavia. Garberg Design har som mål å jobbe med små interiørdekorasjon-selskaper som gjør sine egne unike designs, har en god historie å fortelle og får sine produkter produsert lokalt. Produktene har høy kvalitet og er laget av naturmaterialer. 


For privatpersoner tilbyr Garberg Design interiørdesign.

Garberg Design har en enkel filosofi: Et hjem skal være praktisk og funksjonelt, attraktivt, innbydende og harmonisk, og ikke nødvendigvis trendy.Våre hjem skal reflektere personligheten til den eller dem som bor der. Det er ulike behov i ulike rom til forskjellige tider, og alt bør være i balanse og harmoni. Jeg trives med å skape din drømmebolig, uavhengig av størrelse og budsjett. Trender kommer og går, mens hjemmet er vår hovedbase over tid, derfor mener jeg at det er viktig å kombinere beboeren eller beboernes personlige stil med det praktiske og estetiske for å få et harmonisk miljø. Prosessen inneholder fargevalg, moodboards og skriftlige beskrivelser, møblering, møbelvalg, innkjøp og tilbehør: Garberg Design innreder både eksisterende og nye miljøer.

Designprosessen

  • design1
    Du vet kanskje hva du vil, men er ikke helt sikker på hvor du skal begynne. Jeg vil lede deg gjennom prosessen med en godt gjennomtenkt plan for å hjelpe deg å unngå kostbare feil som møbler som er for store, farger som ikke fungerer.
  • design2
    Mitt mål er å hjelpe deg å unngå vanlige fallgruver og kostbare feil. Derfor vil jeg hjelpe deg gjennom hele designprosessen, slik at du føler deg komfortabel med dine beslutninger. Jeg jobber tett med deg for å sørge for at ditt hjem ikke bare blir vakkert, men også praktisk og funksjonelt.
  • Jeg syr også gardiner, liftgardiner, puter og lager hodegavler til senger.Hver onsdag befinner jeg meg i systuen Armonada i Åros i Røyken.Der kan man komme innom å bestille alt av søm. Der har vi også solskjerming fra luxaflex, gardinstenger, rullgardiner, plissegardiner osv.
Takk for at du følger min blogg:)..................Thanks for following my blogg

0 comments: